Final destination.


StressFaktor 120. Hade 2h på mig att luncha, hitta present till mamma, hitta den perfekta ögonskuggan, köpa lösögonfransar och bjuda in middagsfolket på fördrink hos Pernilla (för mig finns det alkoholfrii, haha). Nu är iaf den värsta krisen över och även om det blev lite halvdant så känner jag mig redo att slänga på mig ansiktsmasken och fixa mig innan partystassen åker på.

En sväng där svackade humöret och jag tyckte nästan att skräckfilmsmaraton och godispåsen var mer lockande. Men så messade Bella och förväntningarna inför kvällen var återigen skyhöga. Det blir ju va man gör det till Å jag ska äntligen inviga klänningen min, wwwiiiihoo! Längtar efter den där bananaskids-drinken alltså. : )

Så, det är exakt 1mån sen jag intog alkohol sist. No big deal egentligen. Tycker att födelsedagsbarnet ska få unna sig ett glas champange så man inte är en stel pinne inne på statt. Samtidigt va det just champange jag drack sist å det slutade ju kanoners. Så, drama or not? Siktar in mig på drama.fri.night .....
Can still be fabulouse right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback