Catchiing up.


Hann knappt ställa ner väskan innan jag var på väg igen. Ner till melkers för att mötas av hela tjejgänget. Så glad man blir då :) Glad att alla hade tid för en gettogethers. Händer alldeles för sällan. Alla är upptagna med sina egna liv. Därför det är SÅ uppskattat med såna här sammankomster. Tiden räcker inte riktigt till för att hinna uppdatera sig i 8 tjejers liv på en och samma fika.

Imorn bitti ska mamma och jag till gymmet. Ska köra stenhårt i minst 2h, Längtar konstigt nog efter att bli svettig. Efter det blir det iväg till degernäs och äta lunch med flickorna mina. Oj, va glad jag är över att jag har mina vänner Å att vi har massa trevliigheter inplanerade i helgen. Vi måste bli bättre på sånt. OK? 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja , sånt e kul:) och som du säger, så uppskattat när det väl sker :) kramkram

Postat av: Alexzandra

Elin: Ohja, är ju nästan bara i juletider man har möjlighet att träffa alla som flyttat från stan å så. Men vi fick ihop det rätt bra igår kväll. Mysigt!!

2009-01-16 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback