Dagsagenda.


Det är många timmar framför den här datorn varje kväll. Och igår när jag slog mig ner i soffan runt 18-tiden kände jag att jag inte va redo än, redo för att ta i tu med kommentarer från bittra människor. Måste va att januari är en sån där deppmånad. Har fått mycke skumma kommentarer från anonyma människor på sistone. Iaf så vart både jag och Anna sugna på att träna så vi drog iväg till gymmet och fick till ett riktigt bra pass. Kändes otroligt skönt när vi åkte därifrån svettiga med värk i magen : )) Denna fredag kommer gå i ett. Fredag it is!

Kl:12.00
Easyline med Anna.
Kl:14.00 Premiärfika på nyöppnade - Som Hemma, weey! ;p
Kl:18.00 Sushiii och lifetalk med Jenny.
Kväll: Biljard och alkoholfria strawberry daqueris med Bella.

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

mer uppdate alexz så vi får något att sysselsätta oss med:)

Postat av: Alexzandra

Jennifer: haha, ser du inte mitt fullspäckade schema? Hur ska jag hinna med å blogga mellan alla fikor å luncher? :)

2009-01-23 @ 15:26:01
Postat av: paat

ååh, kan inte ja få joina ikväll?! :D

2009-01-23 @ 15:28:34
Postat av: Alexzandra

Paat: Har karln övergivet dig tonight? ;) Mattias, jag Å bella tänkte dra iväg men självklart får du hänga på!! Typ 20.00 nånting!

2009-01-23 @ 15:40:55
Postat av: hanna

som hemma, är det gamla paris? vem har tagit över?:P stora förändringar när ja kommer hem ;P

2009-01-23 @ 15:49:03
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Hanna: Japp, de har bara bytt namn. För mig kommer det dock alltid vara paris som gäller :)) Nja, inte så stora förändringar, nya möbler o ommålat bara. Tyckte det va sådär alltså. Men det kommer väl igång med tiden i guess.

2009-01-23 @ 15:58:59
Postat av: hanna

jaa men ellerhur, man kan aldrig ta bort café paris från kga :P

2009-01-23 @ 22:02:22
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback