Kontraster.


Igår satt jag och och drömde om flippflopps, paraplydrinkar och värme. Idag vaknade jag upp frusnare än nånsin när det ända som syntes till va snö snö å mer snö. Direkt efter gymmet hoppade jag i myskläderna och upp i soffan. Hade gärna stannat kvar i den positionen resten av dagen kände jag. Men ville ända vara lite vettigare än så. Carolina och jag åkte iväg på en te för att sen dra vidare och äta lite hederlig karlskogakebab. Snackade tabita och skillnaderna mellan USA & Sverige vs Karlskoga & Manhattan : ))

Kommentarer
Postat av: La Bella Vita

Ja men eller hur;) tacktack! Ångar nästan att jag gjorde det mörkare nu faktiskt. Kanske drar i en blekning igen heheh...

Postat av: Anonym

vad hände med din o kompis flytt till oslo??

2009-01-19 @ 20:49:18
Postat av: Anonym

varför tar du bort kommentarer??

2009-01-19 @ 21:12:48
Postat av: Alexzandra

La Bella Vita: Det förstår jag nästan, du va hott som rötott :))



Anonym: Ingenting jag orkar förklara i en kommentar. Sry.



Anonym: Vad har jag tagit bort för någon kommentar??

2009-01-19 @ 21:29:05
Postat av: Anonym

vi läsare vill ju veta varför ni inte flyttat??

kan du skriva att du hoppar ut från fönster borde du kunna förklara detta??

2009-01-19 @ 22:28:44
Postat av: Alexzandra

Anonym: Men kära du! Bara för att jag har en blogg så betyder väl inte det att jag måste berätta ALLT om mitt liv? Och jag har inte skrivit om fönsterincidenten här i bloggen? When? Jag tog bort en kommentar om det för att jag tycker inte att alla har med det att göra. Å anledningen till att jag inte orkade svara på Varför Jenny inte följde med till Norge är för att det är en lång och ointressant story. Men om du gärna vill höra anledningen (finns egentligen inget konkret svar) så bifoga din mail i nästa kommentar :)

2009-01-19 @ 23:01:12
Postat av: Alexzandra

Anonym: Å föresten tycker jag att jag förklarat ganska bra varför jag inte ville vara kvar i Oslo i inläggen från förra veckan när jag va på plats. Så, du kan väl läsa igenom dem igen och sen skriva ner en lista på dina oklarheter så ska jag försöka svara :P

2009-01-19 @ 23:05:12
Postat av: Hanna

vilka skillnader kom ni fram till?=)

2009-01-20 @ 03:23:43
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
Postat av: Carolajna

Haha. Ja du Alexz du är faktiskt skyldig oss en förklaring! NOT! Sitter och skrattar för mig själv här i skogen åt anonyms kommentarer. Hahaha



Ses sen lovie!:)

2009-01-20 @ 10:45:06
URL: http://barbienyc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback