UppeUggla.

 
Å så colgaten där, klockren bild : )

Här sitter jag kl: 02.45 på natten å ugglar. I min balklänning dessutom. Crazy? Kan man tro : ) Första gången jag sätter på mig den sen balen för snart 4år sen. Lord, den är SÅ vacker. Fick den uppsydd helt från grunden och på mina önskemål. Funderar på att sälja den, den hänger ju ändå bara i garderoben. Å dessutom har jag inget att fylla ut den med längre. Boobies? Where did u go? Jag va en knubbas på den tiden tydligen. haha. Saknar studenten/bal/gymnasietiderna på något sätt. Va det inte jäkligt mkt lättare då? Då tyckte jag minsan inte det! Men attans va jag saknar tiden då jag var 19. Hu, åldersnojja.

Och lagomt som födelsedagspresent har det blivit ett glapp i datorn, batterikabeln måste tejpas för att datorn ska få ström. GAH! Kul att ha en fungerande dator men som inte går att ladda! Och att lämna in kommer förmodligen kosta lika mkt som att köpa en ny. Så nu har jag tagit ut mina favvo bilder från USA resan & vintern och skickat på framkallning. Över 300st : ))

Kommentarer
Postat av: lissa

baby.vilken snygg färg de va på klänningen!!

Postat av: Julia

Jaaa, bildenär grym! :)

Precid, ska bli underbart att få hit henne, - ooohye, Cheesecaken är i frysen :P

Duktig du! :)

2009-01-30 @ 10:04:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

haha okej :D ja, dom är sjukt sköna (A)

2009-01-30 @ 14:22:14
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va snygg känning!! Både färgen och skärninge, spara den kanske kommer tilla nvändning igen =)



Grattis i efterskott!!

2009-01-30 @ 15:31:46
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Lissa: Ja klart, jag har ju valt den : ))



Linda: hehe, älskar klädesplagg med öppenrygg, så tjusigt! Å klänningen är ju uppsydd efter mina önskemål så jag kan inte annat än älska den. Dock många storlekar för stor så jag vet inte när den skulle komma till användning.

2009-01-30 @ 16:36:56
Postat av: Elin

Jättefin! snygg brun & fin rygg me ;) i wish i had it :P hehe

2009-01-30 @ 21:19:04
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Ah, den där färgen framhäver verkligen om man är brun. Har bara solat en gång SÅ jag tror inte riktigt jag är SÅ där brun som bilden visar men man kan ju hoppas :)

2009-01-30 @ 23:19:18
Postat av: David

gymnasietiden var grym alltså!

2009-02-01 @ 01:45:01
URL: http://www.fieldmountain.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

David: Skoja inte, synd att man inte tog tillvara på den tiden bättre. Man vet inte vad man har förens man förlorar det tyvärr.

2009-02-02 @ 17:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback