Att se sanningen i vitögat.



Jag fick mig en kalldusch när jag var inne på Gynnings blogg. Det är jobbigt när hon är ärlig ibland. Ibland vill man gå omkring och förneka saker och ting. Å så kommer hon där och slänger sanningen i ansiktet på än.

Så nu sitter jag inne på cdon och har klickat 2 böcker till kungvagnen. Sitter dock här och funderar på om jag BORDE läsa dessa böcker eller inte. Jag överanalyserar redan allting som det är. Å jag tror att dessa böcker kommer göra mig mer ont än gott. Samtidigt tycker jag om att läsa och lära mig saker. Men jag är inte sugen på kallduschen som dessa böcker kommer ge. Men ja... Ibland hatar jag att jag ska vara så djup. Varför gillar jag inte lättsamma saker så som blommor, katter och bakverk??

Hm, så.... ?
Ignorera vidare, move on, keep denying eller face my fears?
Tror jag ska leva i förnekelse ett tag till faktiskt.

La la la..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback