Guten Morgen

 
Alexz is still korthårig. Känns som att det sett ut såhär i evigheter. VÄX ; P

Jag blev precis väckt. Fika med Jenny & Anna står på schemat today. Mysmys. Känner mig lite små seg nu dock, somnade 03.30 i natt av någon konstig annledning. Förmodligen för att jag sov en timme på kvällen. Surt sånt där : ( Låg å pratade i telefon vid 01 när jag hörde att det började pipa ute i köket. Gick å kollade å såg att frysen stod helt öppen. Buhu, jag som är mörkrädd fick sova med datorn på som lampa å sällskap. Jag hoppas det va lillebror som va uppe å gick i sömnen så det inte va något annat konstigt :-S


Kommentarer
Postat av: bella

KORTHÅRIG? Du damen, jag skulle döda för ditt hår just nu haha...

Postat av: Alexzandra

Bella: Mja, det beror ju på vad man jämför med såklart! Jag funderade starkt på att bli svarthårig idag. Imonr kanske :)

2009-01-03 @ 18:36:25
Postat av: gingerjennifer'

bra alexz de ska du satsa på! med den uppståndelsen jag uppgav när jag såg bilderna på dig i svart lär du ju fatta hur jävla het du är i det:) haha. kiss

2009-01-03 @ 19:20:39
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback