Housewife in da house.

Det va otroligt lugnt på fikafronten idag. Fick sluta tidigare eftersom det knappt va någon lunchrush. Det där jobbet är annars som klippt å skuret för mig,
Fika & Jobb i ett : )

Idag tillfredställde jag mitt andra begär. En lättare variant av carbonara. Det får inte bli för avancerat när det är jag som lagar maten liksom. Helt otroligt att man lyckades kamma hem ett MVG i hemkundskap.

 

Nu, Gymmet med Anna!
Sitter här å gäspar efter maten, översovit tror jag. Ond cirkel, ena natten är jag nattuggla för att sedan sova 12h's nätter. Måste kämpa i mot eftermiddagsnapen. Sen ska jag nog handla hem lite nötter å slå på en bra movie. Tänker att jag ska göra det varje kväll men kommer aldrig för, lr så dyker det alltid upp något roligare : )

Kommentarer
Postat av: malin

såg gott ut! vad är det du har i såsen? bacon, lök, ost, matgrädde? Är det något mer ? :)

2009-01-26 @ 16:11:44
Postat av: Alexzandra

Malin: Det va det oxå! : ) Du verkar ha fått med allt faktiskt, såklart lite vatten oxå för att få mer sås! Sen kan man ha lite creme fraiche om man vill. Vitlök oxå föresten! Yum!

2009-01-26 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback