Left the building.

Ah, men vi ses då : )



Pöss!

Kommentarer
Postat av: Elin

schnygging ;) ha så kul!

Postat av: Jenny

oj babe va olik dig men lika snygg som alltid;) have fun!!! :)

2009-01-31 @ 21:15:24
Postat av: Jenny

Oj, vilken lång nagel! ;)

Snygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-31 @ 21:17:24
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Vilken heting! Men du borde byta pose-min nu, du kommer få bestående rynkor! ;)



Synd att du inte bjussar på en helkroppsbild, jag ville ju se the gorgeous dress! Ha så skoj i kväll, min klubbprinsessa. Saknar dig, hjärtat.

2009-01-31 @ 22:45:46
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: saara.n

Ååååh guuud va fin i håret du blev när du färgade det blått! Vart har du gjort det?!

2009-02-01 @ 02:51:55
Postat av: Patricia

vilka vackra ögon du har tjejen!



mjauuu

2009-02-01 @ 09:06:36
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Alexzandra

Elin: Tack bejb, hade supertrevligt!:)



Jenny: Olik mig? Haha, det är bara du som sett mig i tränings/myskläder för mkt. haha. Saknade dig där!! <3



Jenny2: Jaa, långa klor ska det va! Ska kicka in.



Angelica: Eller hur, tur att jag inte posar för ofta, haha. Får försöka bryta mönstret till nästa gång! Klubbprinsessan kommer nog bli hemmakvällsprinsessa framöver, krogen här är verkligen trash, en annan har blivit för old för att vistas där. Du skulle ha varit med, pusss!



Sara: Hemmabruk :p



Patricia: Thanx Cat! ;)

2009-02-01 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback