Love is coming up.

Upcoming kärleksweekend. Suppose to anyways.



Den här helgen är det birthdayparty for mich.
Nästan helg hoppas jag på birthdayparty for Emma å utgång i Örebro.
Helgen efter, alla hjärtansdag. Hallå?

Tror aldrig jag varit singel på alla hjärtans dag. Har aldrig riktigt uppskattat den dagen eller tyckt det varit någon big deal å när jag försökt göra något sweet så har det inte varit uppskattat från andra hållet. Så... denna gång skulle jag vilja ha en riktig dejtweekend. Anna? anyone single? Are u up for a date? Hehe, Bio och sen alla hjärtansdag dag supè på degernäs? Sen är det bara frågan för om vi ska gå hem till dig eller mig men röda undies is the dresscode. I ärlighetens namn tror jag till och med att ni singelgurlfriends kommer dissa mig om en sån av andra könet dyker upp. Eller?

Hur öken det än verkar vara i sahara just nu så hoppas jag ofcourse på att den där sjön ska dyka upp ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halla babe o for mig e de första gången med partner hihi gaah undrar vad man ska styra upp xoxo

Postat av: Alexzandra

Aida: Jag tror inte det blir några som helst problem att komma på något romantiskt för er 2! :) Ljuvligt att det är ombytta roller, hehe. <3

2009-01-27 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback