Me testing Yoga.

Det är inte alla som målar naglarna innan de drar iväg på yoga. Hade lite för mkt tid till övers : ) Förövrigt så förstår jag varför de råde än att ta med filt, va rena iskuben efter 1½h. Men SKÖNT var det. Det va yoga relax så det var mest andningsövningar och avslappning. Skulle mycket väl kunna tänka mig att fortsätta 1gång/vec. Men 890kr för 8ggr. Hm! Fast det kan det väl vara värt för att bli lite vig och få sinnesro. Ska dit på tisdag igen med Jenny.
Någon mer som vill hänga på kanske? Höjjta till isåfall!



Kopplar av med en kopp te i väntan på "My perfect life"....
Vad gör ni denna evening??

Kommentarer
Postat av: paat

Vilket gym kör du på ?! =)

2009-01-21 @ 09:43:33
Postat av: Alexzandra

Paat: Jag kör på träningslagret. Men yoga finns inte på något gym, det är speciella yogakurser som man får anmäla sig till! :) Sugen? Å du, kommer du på födelsedagsmiddan på harry´s 31/1?? Kram.

2009-01-21 @ 10:09:47
Postat av: gingerjennifer'

kolla in mina nya naglar alexz, I think you gonna love them<3..... mycket stolt!!!! puss

Postat av: paat

fan va bra !! då kan vi ju köra ihop ju, ja blev medlem på träningslagret i måndags! =)

Ja, fan ja skulle vilja det men vi har personalfest samma dag! :S

2009-01-21 @ 13:59:10
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Hehe, du är nog rätt ensam om att ha såna. Grymma va de! :P Ska fixa mina nästa vecka, men tror det ska bli naturella så kan jag mixtra med färger själv. Men det beror på vad Marielle kan ta erbjuda.



Paat: Eller hur! Jag och Anna ska göra easyline kl 12.00 på fredag, joina? Det är dropin. Sen tänkte jag kö pump imorn kl 12. Go with me?? Synd med p-fest just då, men det blir väl statt efter iaf? Tror det kommer bli grymt mkt folk, mkt fester å så :)

2009-01-21 @ 15:13:14
Postat av: paat

ja jobbar då så ja kan inte hänga med ! får köra på kvällarna jag ! :( Ska ni ut nu i helgen eller? :)

2009-01-22 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback