Nagelfiix, check!


Somnade i soffan framför the hills omkring 05-tiden imorse. Roade mig med att camma med mina andra nattuggla vänner som konstigt nog inte heller kunde sova just i natt. Sömnen blev dock inte långvarig då barnen skulle upp till skolan strax före 7. Yrvaken gav jag mig in i duschen och ner till stan för att fixa klorna. Tog naturella (alltså ingen färg i det franska!) men självklart kan jag inte bara vara ENKEL utan måste spexa till det lite med nagelsmycke. Känner mig handikappad nu när naglarna är så långa att jag trycker på många tangenter samtidigt. Men jag brukar vänja mig :)

Har även hunnit med gymmet och fikat med Anna. Nu ska jag hacka upp grönsaker till maten. Mamma å jag ska äta hemmagjord kebab i pitabröd. Hungrig som en gnu här. Sen vad det blir ikväll återstår och se. Inge Black Jack för mig iaf, ska vara fräshy tills imorn jag. Så det blir väl något otippat som en kvällste? ;-P

Kommentarer
Postat av: kinell

Hej! kul att du läser min blogg! Jag läser din så klart =) Grattis i efterskott förresten! Kram

Postat av: Alexzandra

Kinell: Hhee, såg att du kommenterat på inlägget hos Elin där hon skrivit om min blogg så det var så jag hamnade hos dig. Alltid roligt när man hittar "Karlskogingar" :)

2009-01-30 @ 17:35:38
Postat av: Karin

Var gjorde du naglarna?

Fina :)

Kram

2009-01-30 @ 19:22:34
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: På stråt´t hos Marielle som alltid. Hon är superduktig! Tack! :)

2009-01-30 @ 19:54:17
Postat av: moa

Du kommer vara skitsnygg i morgon på middagen, appråpå det, det finns en liten chans att jag dyker upp på statt under kvällen :)

2009-01-30 @ 20:08:49
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: moa

Jag har inte bestämt mig om jag ska ut imorgon än, beror på hur fräsch jag är efter jobbet .

2009-01-30 @ 20:35:29
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Karin

Vi ses imorgon då, jobbar bakom baren :)

2009-01-30 @ 20:43:12
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

M0a: Hehe, tack hjärtat! Hoppas det! Klart du är fräsch annars får du väl göra det, middan börjar ju inte förens 21 så du behöver ju inte följa med på fördrinken å du kan ju sällskapa med freddan? Vilket fall som helst är du varmt välkommen så ring när du är på G, :D



Karin: Jag ska försöka hålla mig ifrån baren haha, men jag kommer såklart å hälsar :))

2009-01-30 @ 23:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback