Nightdoings.



Det här är tamig fan helt galet. Going nuts here! Kan inte sova. Det går helt enkelt inte att slappna av. Ligger i mörkret och försöker blunda typ 3min sen blir jag för rastlös och hoppar upp ur sängen. Springer på toa, hämtar vatten, tar upp datorn. Vet inte hur många ggr jag plockat upp och lagt ner datorn i natt. Har läst om Bantningsbråket mellan Blondinbella och Katrin Schulman, skrivit ner inköpslista i min almanacka, skrivit dagbok, kollat youtubeklipp på Björn Gustavsson, tittat på två avsnitt av The hills, laddat hem 26 nya låtar och
lagt över till mobilen : ))

Å nu har jag även lagt in en personlig låt på de som ringer mig oftast.
Hallå, John Blund, var befinner du diiig?

I fortsättningen ska jag sova varannan natt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Den var grym, men inget lyxställe alls, - men dom hade allt. Kanonställe :)!

Ja supertrevligt tack :P

Postat av: www.alexandrastyle.se

Sant, tänkte inte heller på det huset innan jag sett det live!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-01-22 @ 08:04:51
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: sandra

Aa va tycket du om yogan ?? =) Jag är på aerocenter heter det, ligger ute i kilsta områdena där =)

2009-01-22 @ 11:14:07
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: Men sushin såg ut att va sådär perfekt! Jenny å jag ska äta sushi imorn, vi får nöja oss med Karlskogas men det duger gott! :D



Sandra: Jag tyckte det va väldigt skönt, träning för själen. Vill verkligen fortsätta men 890kr för 8ggr är ju en del, speciellt eftersom man kanske inte kan närvara på alla gånger. aerocenter, hm, inte hört, kostar?

2009-01-22 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback