Partyabstinens.

Det är ju inte konstigt att folk blir helgalkisar. Allting i småstäderna stänger ju pensionärtidigt. I några sekunder funderade jag faktiskt på att gå ut och kalasa till det med lite mjölkdrinkar. Det skulle säkert bli trevligt. Eller alldeles förjävligt. Och andra sidan kanske det är bäst att ställa till med nya skandaler för att glöma de gamla? Försöker jag intala mig själv att det är ok att bli full ikväll måntro?

NoNo, lilla flicka. Be strong!

Kommer kännas SÅ bra imorgon när jag vaknar upp. Då ska jag ut och pimpla och grilla korv. Det ni. Det kallar jag vinteraktiviteter. Tältstol och varmchocklad. Mys!!


Kul att blixten får än att se halvdöd ut. Som tur är, är inte Harry´s upplyst. haha. Anyways, on my way. Ha en trevliig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback