Plötsliigt händer det, något.

Karlskoga tog mig precis på sängen. Medans jag sitter här å klagar på vilken småstad vi lever i. Så visade det sig att Don and the mob spelar på statt ikväll. Statt, på en måndag? Nog för att tanken på statt ger mig rysningar just nu.
MEN lite biljard, mat på (NYA!) Mr James och sen lyssna på skön covermusik hade faktiskt inte varit helt fel ikväll.

Problem 1, - Fattig som en kyrkråtta.
Problem 2, - ALLA är sjuka = inget sällskap.

Så det blev tydligen inte mkt trevligare än såhär denna måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken, vad är det Nya "mrs james" ? :) Vart ligger det osv! Intressant. :)

2009-01-05 @ 19:18:10
Postat av: Alexzandra

Anonym: Jag har inte varit där ännu. Men vad jag hört är det väldigt bra mat. Å bra mkt folk varje gång jag åker förbi. Amerikansk pizza å schysta salladeer : ) Mitt i mot wickan.

2009-01-05 @ 19:23:22
Postat av: gingerjennifer'

fan att jag inte var hemma. jag hade kört på med dig ikväll. sjukt partysugen!:) punglan i mig har just vaknat

Postat av: helena

det är helt sjukt gott där!!!!

2009-01-05 @ 20:23:28
Postat av: Zara

hur blir det med Oslo? har jag missat det i din blogg kanske? :/ trodde ni skulle flytta hit igår? :)

2009-01-05 @ 21:02:37
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha okej! Låter trevligt, har dom några annan sysselsättning än mat oså? :)

2009-01-05 @ 23:27:33
Postat av: Alexzandra

Jennifer: partysugen? Nämn inte det i min närhet på ett tag är du snäll galning :)



Helena: Du ser, alla säger det. Måste testa!! =P



Zara: Ja vi skulle det, men det kom lite i mellan. Coming soon!! Pussar!



Anonym: Hm? Det är en restaurang så vitt jag vet. Så that´s i think.

2009-01-06 @ 14:07:12
Postat av: tess

meeh jag va ju ute o festade i måndags, blev klapp kanon. ha ha=)

2009-01-07 @ 16:44:39
Postat av: Alexzandra

Tess: Vart fan va min inbjudan då? :P

2009-01-07 @ 17:00:36
Postat av: tess

jadu. den liksom glömdes bort=) kom på de sent o satt hos petra o jörgen=) igår va jag i khamn, haha. det va en upplevelse!

2009-01-10 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback