Time to pretend.


Har utsatt mig för 2h mobilstrålning. Sunt å sådär på morgonkvisten. Får passa på att prata i telefon nu för i veckan kommer det bli DYRT att svara på mitt svenska nr. Hur ska jag klara mig ; ) Datorn, träningskläderna och lite böcker åker med till Oslo imorn bitti. Å jag ska leta upp första bästa gym på måndag efter intervjun. Sist jag bodde i Norge(Tönsberg) och jobbade hade de världens fräschaste gym, helt nybyggt å lyxigt till den mildaste grad. Lite nya maskiner och klasser är såklart motiverande. Hoppas på att hitta yoga.

Ställde mig på vågen nu, å jag står på enligt mig min idealvikt. 55kg. Magen är platt å det känns bra. Men det är som jag sa till Emma nyss i telefon. Att gå omkring med platt mage är ungefär som att ha på sig nya underkläder fast man inte har pojkvän. Det är ju bara jag som ser det anyways. Hm, är inne på min 11:e dag utan godis. Som jag sagt, ger jag mig fan på någonting så blir det så. Karaktär´n sviker inte än på långa vägar.

Nu blir det ner till sushin för lunch med Anna.

Kommentarer
Postat av: madeleine

lycka till i norge!!:-) jag vägde 50,5 igår! utan bantning, blir så när man har bebis att ta hand om gissar jag.

Postat av: Elin

va duktig du är :)hur långe du?

Jag e 171...ochönskade att ja vägde 65...lååååångt kvar dit kan ja säga :P hehe. ska träna imorgon dock:) ha det bra i Oslo! kram

2009-01-11 @ 14:33:02
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Madeleine: Tack!! :) MEN du är ju OMG skinny nu! Jag bantar inte heller nu, äter den maten jag vill men har strukit godiset, det är ju det som är min last liksom! Jag tror man går ner mest när man INTE tänker på det. Senaste veckan har jag varit tankspridd som fan å det har gått skit bra pga det.



Elin: Jag är 161. Tack : ) Tråkigt när målet känns långt borta men det är bara att kämpa på. Det är ju ett tag kvar till sommaren, hehe. Det ska jag allt ha, thanx! Kramar.

2009-01-11 @ 14:36:38
Postat av: Karin

Grattis till dag 11 utan godis! :)

2009-01-11 @ 18:36:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback