Timing is everythiin.


Min mage är stenhård å resterande muskler värker. Här va det trääningsvärk ja. Har tagit ut mina arma muskler de senaste 3dagarna så jag förtjänar att ha lite känningar. Måste passa på å utnyttja träningskortet nu. Har fått en intervju med adecco på måndag kl 10. Så då ska jag infinna mig i Oslo. Mja, så mycket mer än det vet jag inte. Ska iallafall infinna mig, få lite mer kött på benen. Se hur läget ser ut med jobb så får jag se om jag åker hem efter intervjun. Annars åker jag hem med de andra "pendlarna" på torsdagen. Får se vad som händer : ))

Att bli roomie med typ .....4 killar? En tjej's dröm, lr inte.... Ungkarlslya. Hu.

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar den bilden!

Postat av: Jennie

I förskott, fyller först 28 januari=) jag skulle vilja lära mig vad för något som är bäst till min hy...kanske testa lite mineralsmink=) ! ! Hoppas det går bra på itnervjun !!

2009-01-09 @ 13:32:54
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: AH, den duger :)



Jennie: Å jag fyller den 29e. Så happy birthday to me oxå!! Det är nog väldigt nyttigt att lära sig, skulle gärna göra det jag med.

2009-01-11 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback