What to do?

Fick till ett bra träningspass imorse : ) Å sen har jag njutit av en cappuccino med mandelsmak på melkers med Bella & Carro. Ja det va väl det. Sen har vi velat fram och tebax med vad vi ska göra ikväll. Jag som hade ändrat uppfattning angående Karlskoga och intalat mig själv att det FAKTISKT finns saker att göra om man bara vill. Så som bowling å biljard. Ja, jag vet att jag tjatat hål i huvet på er stackars läsare angående bowling. Men det blir ju aldrig av! Så, hur ruttat är det att bowlingen stänger kl18 en lördag? Ungefär lika ruttet som att det stänger kl17 en fredag förmodar jag. Å fattiga som vi är, tänkte vi dra till dfs å bowla iomed att de tar överpris i K-hamn. Men i dfs stänger det 14.30 idag. Va är detta(?!)


Vad gör ni andra på helgerna när ni inte dricker er fulla?
Livet som nykterist är för jefla torrt.

Funderade på att dra till Örebro å käcka. Men flänga dit för att äta och sen
dra hem. Känns inte upphetsande.
Så det blir inte roligare än att vi bokat bord på harrys kl 20.

......Det står i mitt horoskåp att kvällen kommer bli bättre än förväntat.
Jag sitter här med väldigt höga väntningar med andra ord, typ. ......

Kommentarer
Postat av: Karin

Bowlingen i K-hamn e öppen till 00 eller 01 tror jag, riktigt schysst faktiskt!



Tack snälla, ja jag känner att jag måste lägga tiden på annat nu o vad kan va bättre än att få en tajtare kropp inför beach 2009 så man slipper stå i vassen o gömma sig...haha

Kram

Postat av: Alexzandra

Karin: Jo jag vet att de har kvällsbowling där. Men som jag skrev så tar de ut överpris, 150kr/person. Å det är krismånad för hela gänget :-( haha, träning är bra på många sätt å vis! Å att bli fastare är anledning nog.

2009-01-17 @ 16:55:40
Postat av: bella

Jag dricker fan bra sällan asså, umgås hellre med mina vänner och hittar på nånting vettigt istället för super skallen av mig o spenderar pengar på alkohol som inte gör annat än förstör på alla håll o kanter! :) Inget stort fan som du märkt haha..



Alles gut ? Är du i Karlskoga igen?

2009-01-17 @ 18:23:50
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Bella: Jag umgås oxå hellre med vännerna och gör NÅGOT? men det är det som är frågan, vad ska man göra? Det finns inte ett skit för oss som inte vill supa skallen i bitar. Allt stänger ju förfan pensionärtider! :-S Är in charleswood å är jävligt uttråkad å partysugen i brist på annat.

2009-01-17 @ 18:30:20
Postat av: Karin

OJ!

Men jag tror inte att de e sååå dyrt men iofs vi kanske har fått rabatt...

Det e ju iaf asball m bowling.

Hoppas ni får de skoj på Harrys tyvärr tror jag inte de blir så mycke folk när det e blackaste helgen på hela året...

2009-01-17 @ 19:06:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Vi vill inte ha folk, ska ju dit å äta middag i nykterhetstecknet :) Det står på hemsidan att det kostar 150kr/person men nu fick jag höra att det var 230kr/bana Så jag borde ha ringt å frågat istället. Men då vet man ju till nästa gång ;D

2009-01-17 @ 19:16:06
Postat av: Angelica Lindvall

Riktigt dåligt att de inte har öppet längre på helger. Kga är ju inte SÅ litet ändå. I Borlänge (en stad jag avskyr men, men) så är bowlingen öppet till 01 på fredagar och lördagar (discobowling).

2009-01-18 @ 13:58:42
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Vi har oxå discobowling fast i Kristinehamn som ligger 2,5mil bort. Och den staden är ännu mindre. Dem har ju alkolholrättigheter å öppet till 01. Men då ska man ha chaufför å sen är det såklart dyrare bara för att det är mer "poppis" :-S

2009-01-18 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback