Då kör vi...

3mån och 18dagar utan bloggning, inte illa alls! speciellt inte med tanke på att jag lagt ner svett, blod å tårar och ett X antal timmar om dagen på min lilla nätdiary. :) Paus eller inte. Nu är jag här....


Har under denna period varken bloggat eller läst andra bloggar. Kom till en punkt att jag tyckte bloggen kändes som ett krav, hängde liksom på mina axlar som en börda. Som ett måste att uppdatera så fort det hände något. Å så ska´re ju inte va. Ska ju vara roligt, vilket jag 99% av tiden tyckte... Lite va även att jag inte hade något som helst privatliv. Där har jag förstås bara mig själv att skylla eftersom jag själv valt att vara väldigt öppen och personlig. Det är ju sån jag är även i verkliga livet så vet ju egentligen inget annat :) Tänkte väl köra på som vanligt här, kanske lite klenare med updates så här i början. (Kommer jag ens ihåg HUR man bloggar?? haha) Känner mig som en oskuld igen. Men är väl som att cykla i guess? ...

Kommer förmodligen att bju på lite bilder å dylikt från de månaderna som passerat. Då å då. Men det här får bli it for now.
Håll utsikt efter nästa inlägg lr skit it...

Kommentarer
Postat av: moa

Wiehuu ! :)

Postat av: Karin

Åh va roligt att du e tebax :)

2009-07-22 @ 23:32:02
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback