Det går framåt.

Fick se mitt vardagsrum idag. Mkt mkt vackert! Det roliga va dock att micke hade satt upp fondväggen på fel vägg. hehe. Nu spelade det faktiskt ingen roll, får bara göra om planen lite :) Tapeten blir så annorlunda när den väl kommer upp, till det bättre som tur är. Tog mig samtidigt en titt på tapeten till sovrummet. Tyckte tyvärr inte den motsvarade förväntningarna (har ju bara sett den på deras hemsida) färgen kändes ljusare och mer röd-orange :-( Övervägde att skicka tebax den men det skulle kosta mig flera hundra. O sen blir det som sagt oftast bättre när den kommer upppå väggen. Hoppas jag iaf!

Jag lär minst sagt vara hans bästa hyresgäst. Det känns som värsta knarkarkvarten juh. En kärring som springer omkring och minglar på min våning (svalgångshus) så hon springer omkring på balkongen och pratar med alla grannar. Hennes dörr är alltid öppen bokstavligt talat. Det dyker titt som tätt in folk i flådiga mercedesar och ut hoppar det ut typ lyxknarkare/langare or whatever...

O dem som bodde i min lägenhet innan har lämnat kvar ett använt graviditetstest (hej, sanering av lägenheten tack!) det va positivt om ni vill anteckna. Jag tycker dårå inte det är för mkt bejärt om jag vill ha en ny toaring, tycker ni? Är inte det obligatoriskt mellan varje hyresgäst? Alltså inte för att han nekat mig. Men jag tänkte eftersom jag är en så lugn och beskedlig flicka så borde jag kunna pumpa ur honom lite saker. Han är ju själv ägare till en snygg merca och en fin herrgård som han och hans fru bor i. Så en toaring hit lr dit kan ju inte va nått att gnälla om. Tror bestämt att jag ska sätta mig och skriva en lista här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback