En otrevlig måndag.

vickan


Kom till sängs efter 03 och blev väckt av .......den klarblå himlen? Vid 08. Ringde mamma och frågade om vi skulle strunta i träningen idag, hon är oftast bara glad att slippa. haha! Skulle ta en promenix med Bellus med så kom räkningar, a-kassa, mat shopping och solariet i vägen. Efter det fanns det ingen lust alls. Så grymt rastlös och omotiverad idag så jag vill helst gräva ner mig till bättre tider. Ikväll är det tusenbröder-maraton så inget vettigt alls ska jag åstadkomma.

Ringa SJ och boka mitt interrailpass till "tågluffningen" funderar jag dock på att göra. Och så den där
pagen då, behöver lite förnyelse : ))

Kommentarer
Postat av: A

hur snygg e hon inte:)kroppen..åå
page e hett,det har jag:)

2008-02-25 @ 18:16:29
Postat av: Angelica Lindvall

Paris mademoiselle, Paris! =D Och du, du MÅSTE klippa page, du kommer vara döhet!!

Postat av: lissa

baby ja tror du kommer va helt underbar i page:) en väldigt annorlunda frisyr mot vad du oftast haft.) men du e alltid lika fin..... onsdag glöm inte=)

2008-02-26 @ 00:41:52
Postat av: jässica

skulle också vilja klippa page, men jag är så satans feg, vi har ju både du o jag princip haft långt hår hela livet,men då hoppas jag att du kusin vitamin är modigare!=)

2008-02-26 @ 19:46:31
URL: http://jaassica.blogg.se
Postat av: Alexzandra

A: Page är väldigt hett just nu, lite för hett här ikring kanske :-S Och Victoria är såklart het hon med, speciellt i pagen dårå :)

Angelica: I will & i hope!

Lissa: Ja det är ett STORT steg att klippa av håret för mig, får se när det sker.

Jässica: DO IT! Det är fan på tiden.

2008-02-26 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback