NY´s hetaste...

image1657


Cosmopolitan skrev om de hetaste clubbarna i världen i detta nummer. Tycker det va väldigt intressant. Speciellt när de Skrev om The box i New york,

De beskrev det som så här:
The box sägs vara det svårtaste stället i New york att ta sig in på. Det hänger där mkt a-listekändisar & modeller. Det påstås att det är dit Jude Law går varje gång han är på på besök i NY. Har du vunnit på lotto kan du ju alltid boka ett bord för mellan 600-2000$ (då är inte mat inkluderat). Annars är det svårt att ta sig in om du inte har Simon Hammerstains mobilnr. Låtsar att du är modell istället och va beredd på kö.

När jag & Carro va där onanerade de med klubbor på scenen. Andra gången drack jag mer champange den ever... men jag föredrog nog Pink elephant iaf =) Thanx Carolajna för att du tog mig till NY`s hetaste
nattklubbar. Vill tebax!

image1658

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lotus är bra =)!!

2008-02-15 @ 12:59:48
Postat av: Angelica Lindvall

Jag laste ocksa det numret pa planet! Hehe, coolt ju! Fast jag gillade ocksa Pink Elephant battre aven fast det var riktigt haftig inredning inne pa The Box. Kul att fatt chansen att vara dar. What would we have done without Carolajna!? :p

Postat av: Alexzandra

Jennie: Are u kidding? Lotus är ju rena neeegerhood, där hamnade vi en morgon 05.30 när vi vart på varenda ställe i hela NY. :-O

Angelica: Ja vi hade fan inte fått smaka på det riktiga partylivet iaf :-S Man blir faktiskt imponerad när man läser om alla dessa ställen så har man faktiskt varit där. Hoppas du har en wunderfultime over theire?

2008-02-15 @ 14:30:53
Postat av: Gingerjennifer

hoppas de inte onnanerade med klubborna ni flickor har i munnen! hahahahah

2008-02-15 @ 19:00:17
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se
Postat av: Alexzandra

GingerJennifer: Klart det är! dah! Kanske är nån a-listekändis som haft i röva lixom :D

2008-02-15 @ 19:50:32
Postat av: Carolajna

Underbart! Tur att jag ar kompis med Simon:)
Kom tillbaka snart darling! Miss you

2008-02-17 @ 17:53:40
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Karolin

oh jesus de ska du säga :)

2008-02-19 @ 14:38:30
URL: http://karolin87.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Karolina: =-)

2008-02-19 @ 16:29:31
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback