Uppmärksamhet tack!!!

Något som är bra på statoil (lr ja bra o bra...) är att vi får massa smakprover på alla nyhter inom godis, drickor, tuggummin etc.. Ahlgrens bilar har kommit i en sur variant. Jag älskar surt så för mig är detta en hit. Vad som inte är en hit är att det låg en öppen sån påse vid kassan tll oss i personalen. Den där jävla påsen har retat gallfebern på mig i natt. Så istället för att själv äta har jag bjudit alla stammisar, nån sorts tillfredställelse måste man ju få ha. Så fort den har kommit ut i butik o jag har en ätardag, ja då jädrar ska här ätas ahlgrens bilar.

surabilar


Kommentarer
Postat av: Anonym

De har redan kommit ut i butik, kom för typ 2 veckor sen =)

2008-02-29 @ 20:04:29
Postat av: Karin

Ja jag jobbar kvar på statt men jag har jobbat natt nu på mitt "riktiga" jobb, dvs på hotellet i receptionen. Trivs hur bra som helst!
Låter smaskens med sura AB, måste testas!
Ha en toppenhelg du med!
Kram

Postat av: Alexzandra

Anonym: nämen? Va efter jag är då, hhaa. Ska inhandlas :)

Karin: Jaha, men jobba i rep måste va jätte kul =) fast ändå bra att alternera lite, man tröttnar ju inte lika fort då! Det ska jag ha, fira ledigheten på statt ikväll såklart. Har vart nykter allt för många helger nu, hehe. kram

2008-03-01 @ 12:04:58
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback