Maj maj måne...

Jag hoppar över maj-skämtet. Räcker väl med den om förminskning av bröstvårtor? :)

image2109

Vilket fall som helst vaknade vi upp imorse runt 9-tiden och tänkte - hallelujah, vad ska vi göra idag? Jag menar det är inte varje dag man är ledig en vardag (förutom jag då, hehe) MEN så insåg vi att det finns ju INGENTING att göra en röd dag. Absolut ingenting. Speciellt inte när vädret är mulet och trisst. Det hade varit urmysigt att packa picknickkorgen och dragit ut på en liten utflykt, men som sagt  - vädret. Istället åkte vi en sväng till Skogshill där mormor & morfar har sin sommarstuga. På vägen hem fick jag köra värsting bil. Automat och grejer. M säger att jag borde köra oftare iomed att bräsleförbrukningen va ganska rejält mkt mindre än när han kör :) Sen blev det Sushi idag igen, tack gode gud att vi fått en sushibar till Charleswood. Och sen eftersom Linganplingan bangade träningen idag så drog jag med M dit. Så.... nu har jag gymmat riktigt ordentligt 4dar i rad *stolt* det va ju sista dan på träningskortet!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen iväg till kronis och köpa nått gott att laga till kvällen ...Helst skulle jag äta godis image2108 till middag men det blir det inget med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild

Postat av: järngänget

trist med dåligt vder en dag som denna. vi har haft varmt o rätt soligt, skönt!

2008-05-01 @ 19:46:58
URL: http://guesswhat.blogg.se
Postat av: Carolajna

baby, forlat att jag introducerade dig till sushi! Jag har slutat ata det helt for tydligen sa ar det inget bra for kvinnor som planerar att skaffa barn eller ar med barn pga den hoga halten mercury (kvicksilver). Var forsiktig baby och kolla upp vart fisken kommer ifran innan du ater den!
Puss miss you

2008-05-01 @ 20:13:41
URL: http://barbienyc.blogspot,com
Postat av: Alexzandra

Celebratelife: Visst är den!? :)

Järngänget: Vilken tur ni har då! Vi har haft väldigt bra väder senaste veckan men nu har de vart mulet 2-3dar :-S

Carolajna: Bejbi det va inte du som introducerade mig, det va ju allas våran Emma. hehe :) Vilket fall som helst så ska jag inte ha barn de närmsta åren så jag slutar när det närmar sig :) Tycker jämt det är skriverer i att man ska inte äta det och det för det framkallar cancer and so on. Man kan inte lyssna på allt! Saknar dig med snäckis!

2008-05-02 @ 08:19:23
Postat av: Johanna

Vem är den här M som dyker upp stup i kvarten i din blogg? =)

2008-05-07 @ 20:29:47
URL: http://wigwam.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Johanna: Det är Mr pojkvän =)

2008-05-08 @ 08:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback